reklama

kiska

01.03.2014, sobota Včera som mal super úspešný a radostný deň. Stretol som svojich známych na ceste v Poprade a zaujímavých ľudí, ktorí volaia pána Ing. Andreja Kisku. Bol pekné počasie v Poprade, vybavil som si vzáležitosti u svojej hepatologička a roznášal som po poprade propagačné materiály pre pána prezidenta Kisku. ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

sobota, 1. marca 2014

Domov sociálnych služieb a Zariadenie pre seniorov Humanitár,n.o. Levoča

Začínam môj článok včerajším dňom, ktorý bol požehnaný.

Ako to? Jednoducho, mal som skvelý deň. Cestoval som z Levoče ráno do Popradu autobusom. Keď som prišiel do Popradu, navštívil som moju obľúbenú kaviareň Alžbetka pri stanici a dal som si kávu. Dobre som sa naladil a vykročil som do Naftoprojektu za pánom Kiskom, ktorý mi sľúbil publikáciu pre manažérov. Obslúžila ma milá pani, ktorá mi dala propagačné materiály, ako sú tašky, perá, nálepky a odznaky. To všetko som po ceste do nemocnice porozdával. Keď som prišiel do Nemocnice v Poprade, vypil som kávu a čakal na môjho brata v Pánovi Ježišovi Kristovi, s ktorým som sa bavil o podnikaní. Vysvetli mi, že podnikanie v dnešnej dobe nie je „sranda“, že sú to dravé vody a odporučil mi začať s klasickým zamestnaním. Ja momentálne pracujem pre americkú spoločnosť FFI ako networker ( www.enricosk.myffi.biz ) a poberám invalidný dôchodok. Pop rozhovore s ním som odišiel k mojej lekárke pre výsledky a na kontrolu, prekonal som Hepatitídu typu B a sledujú lekári množstvo vírusu v krvi. Je to v norme, nemusím užívať na to lieky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po poludní som zašiel ku mojej známej do kaviarne a herne MONACO na kávu, kde sme sa porozprávali, hovoril som jej o skvelom produkte MPG BOOST, ktorý šetrí palivo o 10 – 20 %, znižuje emisie o viac ako 90 % a šetrí súčiastky. Nejako nejavila záujem, ale v sieťovom marketingu znamená nie neskôr áno. Ak by ste sa o tom produkte chceli dozvedieť viac , môžete si to vygoogliť alebo použiť Youtube. Je tam kopec referencií. A ináč, od roku 2015 budú všetci motoristi platiť emisné dane, takže tento produkt bude používať každý vo svete. Prečo? Hlavne kvoli ekológii a aj úspore finančnej či servisnej.

Len tak pre porovnanie: za jednu 236 ml fľašku, ktorá vystačí na cca 4,000 l paliva, je to jedno či benzín, diesel alebo LPG, používa sa to do všetkých typov spaľovacích motorov, ako sú autá, motorky, náklaďáky, autobusy, traktory, kosačky, pílky atď, zainvestujete len 55,- eur a ak by ste dosiahli len 10%-nú úsporu, ušetríte na jednej fľaší cca 500,- euro. Ak by bola úspora 20%-ná, je to vyše 1000 eur. Myslím si, že sa do toho platí investovať. Ak by ste mali záujem, alebo nejaké otázky, môžete ma kľudne kontaktovať na +421 949 170 893 alebo na valecko.erik@gmail.com

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže toľko z môjho denníka.

Budem sa tešiť, ak budete reagovať na tento môj článok a na spätnú väzbu,

Bloger SME,

Erik Valečko

Erik Valečko

Erik Valečko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 33 ročný mladý muž s entuziazmom a veľkou charizmou, s chuťou pomáhať druhým ľuďom bezpodmienečne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu