reklama

KNIHA KAZATEĽ

Pozdravujem všetkých blogerov na portáli SME. Po Veľkonočných sviatkoch, ktoré som strávil v kruhu svojej rodiny, sa opäť vraciam na blog a chcem sa s vami všetkými podeliť o nádherné Božie  Slovo - (Bibliu - tie, ony knihy) Tentokrát však preskakujem trocha dozadu z Novej zmluvy, respektíve evanjelia - DOBREJ , RADOSTNEJ SPRÁVY.., do Zmluvy Starej, ktorá je TIEŇOM BUDÚCICH VECÍ. Zdieľam s Vami , vážení čitatelia Kráľovskú Knihu Kazateľovu, Kráľa Šalamúna nad Izraelom.  Verím, že si to celé prečítate, zareagujete pozitívne a likenete, či prezdieľate aj ďalej.  Prajem Vám všetkým príjemný čas a zážitok z čítania prvej kapitoly Knihy KAZATEĽ.  Takže zatiaľ.. :)  Váš v Kristu, Erik Valečko  web:www.kmmaranata.sk  e-mail valecko.erik@gmail.com Shalom (Pokoj)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Kniha Kazateľova

Záložky 1 Slová kazateľa, syna Dávidovho, kráľa v Jeruzaleme.  2 Márnosť márností, riekol kazateľ; márnosť márností a všetko márnosť.  3 Aký užitok má človek zo všetkej svojej trudnej práce, ktorou sa trudí pod slnkom?  4 Pokolenie ide, a pokolenie prijde, a zem stojí na veky.  5 A slnko vychádza a slnko zachádza a chvatom spiecha k svojemu miestu, kde zase vychádza.  6 Ide k poludniu a obracia sa k polnoci; obracajúc sa hneď sem hneď ta, tak ide ta vietor, a na svojich okruhoch zase sa navracia vietor.  7 Všetky rieky tečú do mora, a more nie je preplnené; na to miesto, z ktorého tečú rieky, ta sa zase navracujú, aby zase tiekly.  8 Všetky veci sú plné trudu; nemohol by to človek vypovedať; oko sa nenasýti hľadenia, a ucho sa nenaplní počúvaním.  9 Čo bolo, to i bude, a čo sa dialo, to sa i bude diať, ani nieto ničoho nového pod slnkom.  10 Ak i je nejaká vec, o ktorej niekto povie: Pozri, toto je nové, už to bolo dávno za vekov, ktoré boly pred nami.  11 Nieto pamäti predošlým pokoleniam, ani budúcim, ktoré povstanú, nebude pamäti u tých, ktorí povstanú potom. Kráľova skúsenosť 12 Ja, kazateľ, som bol kráľom nad Izraelom v Jeruzaleme  13 a priložil som svoje srdce k tomu, aby som hľadal a zkúmal v múdrosti všetko, čo sa deje pod nebom. Je to trudné zamestnanie, ktoré dal Bôh synom človeka, aby sa ním trápili.  14 Videl som všetky skutky, ktoré sa dejú pod slnkom, a hľa, všetko je márnosť a honba po vetre.  15 To, čo je krivé, nedá sa narovnať, a nedostatok sa nedá vypočítať.  16 Hovoril som so svojím srdcom a riekol som: Hľa, nadobudol som veľkej a vše väčšej múdrosti nad všetkých, ktorí boli predo mnou nad Jeruzalemom, a moje srdce videlo mnoho múdrosti a vedomosti,  17 preto som priložil svoje srdce poznať múdrosť a poznať nerozum a bláznovstvo, ale som poznal, že aj to je shon po vetre;  18 lebo kde je mnoho múdrosti, tam i mnoho hnevu, a ten, kto rozmnožuje vedomosť, rozmnožuje bolesť.

Blahoslavený ten, kto nechodí podľa rady bezbožných, nestojí na ceste hriešnikov, nesedáva v kruhu posmešníkov, ale záľubu má v zákone Hospodina, o jeho zákone rozjíma dňom i nocou.

Ž 1,1-2
Biblia v preklade profesora Roháčka v koži v dvoch formátoch viac...Slovenská ekumenická Biblia s krížovými odkazmi viac...Prvá slovenská študijná Biblia viac...

Home O nás Kontakt

Adresa:
Slovenská biblická spoločnosť,
Mlynská 43,
P.O.Box 4,
974 09 Banská Bystrica 9

Kontakt:
048/413 41 91 048/413 41 91 048/413 41 91 ;413 41 91 
office@biblickaspolocnost.sk

Otváracie hodiny:
Po- Štv: 8:00 - 16:30
Pi: 8:00 - 16:00

Návštev celkom od 1.10.2013: 142461 dnes: 255

I Call Send SMS Add to Skype You'll need Skype Credit Free via Skype

Erik Valečko

Erik Valečko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 33 ročný mladý muž s entuziazmom a veľkou charizmou, s chuťou pomáhať druhým ľuďom bezpodmienečne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu